شرکت گلد اسمیت نمایندگی خرید و فروش دستگاههای گنجیاب و طلایاب
تلفن تماس

0912-1611094

آدرس

ایران، تهران، بزرگراه شهید متوسلیان

فلزیاب چی بخرم شرکت گلد اسمیت 09121611094

فلزیاب چی بخرم

سرفصل مطالب

فلزیاب چیست؟ فلزیاب چی بخرم؟

در متراژ های‌مختلف در عمق و نوع کارایی های مختلف محصول شرکت های‌مختلف و کشور های‌متفاوت شما بفرمایید چه نوع سیستمی برای چه نوع خاکی میخواهید یا این که برای همه نوع خاک و سنگ میخواهید کار کنید رو بگید و متراژ مورد نظر شما چقدر هست عمق هدف آیا اطلاعات دارید و یا از حدود محل قرار گیری هدف اطلاعات دارید یا نه تا بتونم بهتر راهنماییتون کنم اگر هم میتونید در واتساپ پیغام بدید تا اطلاعات کامل‌براتون به صورت کاتالوگی بفرستم.

فلزیاب تعریف ساده‌ای دارد ابزار یا وسیله‌ای برای یافتن اشیا فلزی پنهان یا مدفون در خاک است. روش کار فلزیاب به این صورت است که با تولید یک میدان مغناطیسی در اطراف دیسک دایره‌ای یا آنتن‌های مخصوص اقدام به کاوش و جستجو لایه‌های زیرین و نزدیک به سطح خاک می‌کند. هرگاه این میدان‌های مغناطیسی به جسم یا قطعه فلزی در محدوده آن میدان مغناطیسی برخورد کند شدت میدان مغناطیسی فلزیاب تغییر می‌کند و دستگاه متوجه وجود فلز در اطراف دیسک یا آنتن می‌شود. پس از آن با استفاده از تکنولوژی که در آن به‌کاررفته است اطلاعات را در اختیار اپراتور دستگاه فلزیاب قرار می‌دهد. در مورد دستگاه‌های فلزیاب باید به این نکته دقت کنید که قدرت و توانایی تفکیک فلزات، نشان‌دادن، آنالیز و … بسته به نوع سیستم و ساختار آن متفاوت خواهد بود. هرچه میزان میدان مغناطیسی تولید شده توسط فلزیاب بیشتر باشد، عمق کشف فلز نیز بیشتر خواهد شد. در اصل میزان و عمق جستجو فلزیاب باتوجه‌به اندازه،شکل و جنس فلز تغییر می‌کند و همیشه در نوسان است. برخی مواقع این عمق بیشتر و گانی نیز کمتر خواهد بود.

مزایای خرید فلزیاب از شرکت فلزیاب گلد اسمیت

  • کم ترین و مناسب ترین قیمت در بین فروشندگان دستگاه فلزیاب برخورداری از ۱ سال
  • 1 سال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش برای تمامی دستگاه ها
  • تنوع محصولات و کیفیت بسیار بالا
  • ارائه آموزش رایگان کار با دستگاه فلزیاب و همچنین آموزش اپراتور فلزیاب به صورت حرفه ای
  • امکان انجام تست دستگاه بصورت حضوری به انتخاب خود مشتری
  • ارائه محصولاتی با کیفیت وکارایی بالا
  • فروش فلزیاب در تهران به صورت حضوری و غیر حضوری
  • امکان تعویض دستگاه فلزیاب با یک دستگاه دیگر
  • امکان اجاره دستگاه به همراه اپراتور
  • کاتالوگ قیمت دستگاه فلزیاب

مشخصا در بستر جستجوی گوگل وقتی عبارت کاتالوگ قیمت دستگاه فلزیاب را سرچ میکنید تعداد زیادی عکس، بنر و کاتالوگ فلزیاب را مشاهده میکنید که پس از تماس گرفتن با شماره های مندرج شده در آن تصاویر و کاتالوگ ها، متوجه تفاوت فاحش قیمت ها میشوید. بنابراین توصیه ما به مشتریانی که بطور جدی قصد خرید فلزیاب را دارند مشاهده دقیق ترن کاتالوگ فلزیاب اپدیت شده و جدید قرارداده شده در سایت های معتبری است که نسبت به اپدیت محتوای قدیمی خود احساس مسئولیت میکنند، بنابراین بهتر از سایتهایی که بصورت آنلاین قیمت گنج یاب و طلایاب های خود را در ساختار جدول قرار داده اند مشاهده نمایید.

همچنین میتوانید با قراردادن شماره تماس خود در فرم قرار داده شده در انتهای سایت(فوتر)، از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید!مشاورین ما  در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

در هر صورت بهترین روش برای کسب اطلاع هر چه دقیق تر از قیمت طلایاب ها بهتر است با مشاورین و مهندسین موجود در هر نمایندگی فلزیاب صحبت نمایید. همچنین  شما کاربران گرامی میتوانید با کلیک بر روی بنر قرار داده شده در سطر پایین میتوانید جدید ترین کاتالوگ های موجود از دستگاه های فلزیاب را مشاهده، بررسی و حتی مقایسه کنید:

سایت فروش فلزیاب معتبر چه ویژگی هایی دارد؟

یک سایت معتبر در زمینه خرید و فروش فلزیاب و گنج یاب بدون استثنا آدرس و شماره دقیق  خود را در سایت خود درج کرده اند، همچنین شما کاربران گرامی میتوانید به راحتی میتوانید از طریق شماره تماس های مندرج در سایت با مشاورین آن ارتباط برقرار کنید تا با صبوری بتوانند به تمامی سوالات و ابهامات شما درباره خرید انواع دستگاه های گنج یابی پاسخ دهند.توصیه میگردد حتما قبل از سفارش هر نوع دستگاه فلزیاب و گنج یابی خود صفحه درباره ما آن سایت فروش فلزیاب را مشاهده نمایید.

هرآنچه که باید درباره انواع فلزیاب، گنج یاب و طلایاب بدانید را از مهندسین و مشاورین گلد اسمیت پرسید، ما اینجاییم که صبورانه به سوالات شما پاسخ دهیم و بهترین خدمات خود را به شما و برای رضایت شما ارائه دهیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با کارشناسان ما