شرکت گلد اسمیت نمایندگی خرید و فروش دستگاههای گنجیاب و طلایاب
تلفن تماس

0912-1611094

آدرس

ایران، تهران، بزرگراه شهید متوسلیان

خرید فلزیاب تام ایکس 60 شرکت گلد اسمیت 09121611094

خرید فلزیاب تام ایکس 60

سرفصل مطالب

خرید فلزیاب تام ایکس 60

خرید فلزیاب تام ایکس 60 با داشتن سیستم بی‌نظیر high /low میتوان میزان حساسیت ردیاب را کم و یا زیاد نمود. باعث می شود که تا سیگنال های مزاحم تداخلی در کارکرد دستگاه فوق‌العاده نداشته باشد. ردیاب تام ایکس ۶۰ (TOM X 60) برای جستجو طلا و نقره بسیار مناسب است و همچنین قدرت تفکیک بسیار خوبی دارد که با قدرت بالا و فیلتر خروجی تعبیه شده قابلیت حذف ذرات موجود داخل خاک را دارد.

از امکانات ردیاب تام ایکس ۶۰ میتوان به چند مورد اشاره نمود :

  • تفکیک پذیر و دادن اطلاعات سطح و عمق زمین
  • نفوذ در زمین های سخت مانند زمین های کوهستانی
  • دارای کلید حساسیت جهت کار در زمین های رطوبتی شوره زار و معدنی
  •  دارای قدرت بالا و فیلتر خروجی

خرید فلزیاب تام ایکس 60

از ویژگی های ردیاب تام ایکس ۶۰ میتوان به سیستم کارکرد امواج الکترو مغناطیس ، عمق مفید ۸ متر ، دارای آمپر سیگنال فلزات و نشانگر عمر باطری، قابلیت بالانس دستگاه در تمام مناطق کوهستانی و کشاورزی ، قابلیت شناسایی فضاهای خالی و تفکیک پذیر و دادن اطلاعات سطح و عمق زمین اشاره نمود.

قیمت ردیاب تام ایکس ۶۰ ( TOM X 60)

ردیاب تام ایکس محصول شرکت تام رادار ، از یک نمایشگر دیجیتال بهره برده است و که تنظیمات داخلی ردیاب مشخص شود. همچنین این امکان و به اپراتور میدهد که در کاوش در شب به راحتی به کاوش بپردازد. توانایی عالی این ردیاب باعث شده است که از ردیاب های دیگر موجود در بازار ایران پیشرو باشد چون تفکیک بسیار خوبی دارد.

خرید فلزیاب تام ایکس 60 شرکت گلد اسمیت 09121611094
خرید فلزیاب تام ایکس 60

خرید ردیاب تام ایکس ۶۰

برای خرید ،فروش و تعمیر انواع دستگاه های فلزیاب، ردیاب و گنج یاب میتوانید با شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید. شرکت گلد اسمیت با 25 سال سابقه کار در زمینه خرید و فروش فلزیاب در تهران مستقر هستند همچنین شما کاربران گرامی میتوانید برای خرید انواع دستگاه با کارشناسان مجرب شرکت گلد اسمیت در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با کارشناسان ما