نمایندگی معتبر خرید و فروش فلزیاب، گنجیاب و طلایاب تهران

تلفن تماس

0912-1611094

آدرس

تهران، بزرگراه شهید متوسلیان، روبروی بازار استیل

قیمت فلزیاب دستی کوچک

سرفصل مطالب

انواع فلزیاب دستی

کمپانی CEIA واقع در شهر Viciomaggio استان Arezzo ایتالیا از سال ۱۹۶۸ در ساخت انواع فلزیاب و سیستم های امنیتی فعال است و میتوان این کمپانی را از بهترین و معتبرترین کمپانی های تولید کننده مین یاب در جهان دانست که دارای دفاتر نمایندگی در کشورهای ایتالیا ، امریکا ، دبی و … میباشد. سیستم های ساخت این شرکت بیشتر دارای کاربرد امنیتی بوده و مین یاب ، گیت های بازرسی ، فلزیاب های دستی بازرسی بدنی و … بخشی از محصولات تولیدی این کمپانی است.

دسته ای از فلزیاب ها که به فلزیاب دستی یا فلزیاب راکتی مشهور هستند ، فلزیاب هایی هستند. مثل فلزیاب دستی PD240CB محصول CEIA ایتالیا  که دارای کاربرد امنیتی بوده. و برای بازرسی بدنی در فرودگاهها، اماکن حساس و استادیوم ها و تجمعات بزرگ استفاده میشوند. خرید فلزیاب ها از این نوع سبک دارای وزن بسیار سبک بوده و قادر هستند اشیاء ریز فلزی را از فاصله ای حدودا ۲۰ تا ۳۰ سانتی متری تشخیص دهند.

فلزیاب دستی PD240CB ساخت این کمپانی علاوه بر داشتن یک ظاهر بسیار مدرن و زیبا دارای دقت عملکرد بسیار بالایی نیز میباشد و دارای تنظیمات بسیار کاربردی و حرفه ای بر روی پنل جلویی خود است.که باعث میشود تا اپراتور به راحتی به خواسته های خود برسد. و بتواند در هر مکان و شرایطی از فلزیاب بازرسی بدنی خود نهایت استفاده را ببرد. این فلزیاب ایتالیایی ( CIEA PD240CB ) را میتوان در زمره بهترین فلزیاب های راکتی دانست.

قیمت فلزیاب

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و اطلاعات بیشتر راجب انواع دستگاه گنج یابی و شرایط خرید فلزیاب به سایت و تلگرام گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

بررسی فلزیاب دستی کوچک

دستگاه های فلزیاب و راکت های بازرسی از جمله دستگاه های پرکاربرد در بسیاری از سازمان ها و شرکت ها هستند که با استفاده از این دستگاه ها می توان به سادگی ضریب امنیت را در کنترل مراجعان بالا برد. این دستگاه ها با توجه به ویژگی هایی مثل استفاده آسان، قابل حمل بودن؛ و مهم تر از همه داشتن حساسیت بالا درشناسایی تلفن های همراه، وسایل الکترونیکی و به طور کلی اشیاء غیرمجاز می تواند. در مکان های خاصی مثل فرودگاه ها، مدارس، سالن های استخر و به طور کلی مراکز عمومی و خصوصی که نیاز به امنیت بالایی دارند مورد استفاده قرار گیرد.

فلزیاب دستی

  • قابلیت کار با دو باطری AA با بیش از ۵۰ ساعت شارژدهی مداوم
  • دمای بهینه عملکرد بین ۴۰- تا ۷۰ درجه سانتی گراد
  • فلزیاب دستی با قابلیت کار در محیط های مرطوب تا ۹۸ درصد رطوبت
  • دارای وزن بسیار سبک ۴۸۰ گرمی
  • دارای کیف حمل و نقل با وزن ۱٫۳ کیلوگرم
  • ساخته شده از پلیمر ضد شوک الکتریکی
  •  دارای عمق شناسایی بسیار بالا
  • قابلیت برنامه ریزی عملکرد توسط USB و PC
  • دارای پایه نگه دارنده با قابلیت شارژ دستگاه
  • طراحی بسیار مدرن و ارگونومیک

 

ویژگی های دستگاه فلزیاب دستی

  •  کارآمد، ظاهر زیبا، حساسیت فوق العاده
  • تشخیص فلزات آهنی و غیر آهنی
  • حساسی%A

درباره ما: شرکت گلد اسمیت با بیش از 25 سال سابقه(حدودا 3 دهه)، یکی از قدیمی ترین تولید کننده ها و همچنین وارد کننده های انواع طلایاب ها، ردیاب ها، فلزیاب ها، معدن یاب ها، اسکنر ها و… در تهران و ایران میباشد، این نمایندگی معتبر فروش فلزیاب، در سراسر ایران از جمله تهران و شیراز و.. داری شعبه های مختلفی برای ارائه خدمات خود میباشد،هدف اصلی شرکت گلد اسمیت تنوع بالا در کنار کیفیت بالای محصولات و خدمات مرتبط با گنج یاب ها و فلزیاب ها است.

قیمت فلزیاب در بازار تهران

مشخصا در بستر جستجوی گوگل وقتی عبارت کاتالوگ قیمت دستگاه فلزیاب را سرچ میکنید تعداد زیادی عکس، بنر و کاتالوگ فلزیاب را مشاهده میکنید که پس از تماس گرفتن با شماره های مندرج شده در آن تصاویر و کاتالوگ ها، متوجه تفاوت فاحش قیمت ها میشوید. بنابراین توصیه ما به مشتریانی که بطور جدی قصد خرید فلزیاب را دارند مشاهده دقیق ترن کاتالوگ فلزیاب اپدیت شده و جدید قرارداده شده در سایت های معتبری است که نسبت به اپدیت محتوای قدیمی خود احساس مسئولیت میکنند، بنابراین بهتر از سایتهایی که بصورت آنلاین قیمت گنج یاب و طلایاب های خود را در ساختار جدول قرار داده اند مشاهده نمایید. در هر صورت بهترین روش برای کسب اطلاع هر چه دقیق تر از قیمت فلزیاب ها بهتر است با مشاورین و مهندسین موجود در هر نمایندگی صحبت نمایید.

برای اطلاع از قیمت فلزیاب و اطلاعات بیشتر راجب انواع دستگاه گنج یابی و شرایط خرید فلزیاب به سایت و تلگرام گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

نتیجه گیری

دستگاه طلایاب و گنج یاب ابزاری است که برای شناسایی اجسام و سکه‌های فلزی زیر زمین به کار میرود، قیمت گنج یاب به عوامل مختلفی مانند نوع، قابلیت‌ها، کبفبت و خدمات پس از فروش بستگی دارد. با در نظر گرفتن نیاز خود، مقایسه قیمت‌ها و خرید از فروشگاه‌های معتبر، می‌توانید فلزیابی با قیمت مناسب و متناسب با نیازتان را انتخاب کنید.

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب ف شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست ، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد.

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با کارشناسان ما