نمایندگی معتبر خرید و فروش فلزیاب، گنجیاب و طلایاب تهران

تلفن تماس

0912-1611094

آدرس

تهران، بزرگراه شهید متوسلیان، روبروی بازار استیل

فلزیاب تصویری گوشی

قیمت فلزیاب-تصویری-گوشی شرکت گلد اسمیت 09121611094

سرفصل مطالب

‏‏فلزیاب تصویری گوشی

به طور پیش فرض تمام دستگاه های اندرویدی سنسور مغناطیسی داخلی دارند. با استفاده از این نرم افزار اندروید می توانید این سنسور را فعال کنید. هر زمان که به فلز نزدیک شوید ، میزان واکنش سنسور مغناطیسی افزایش یافته و به شما کمک می کند تا مورد پنهان را پیدا کنید. از تلفن همراه خود برای شناسایی اشیاء طلا  استفاده کنید. تلفن همراه خود را به دستگاه طلایاب اندروید واقعی تبدیل کنید.

فلزیاب موبایلی GATE یک اپلیکشن فلزیاب تصویری پیشرفته و فوق حرفه ایی است که برای کاوش با آن نیازی به لپتاپ یا دیگر وسایل حجیم و سنگین نیست.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع فلزیاب تصویری اقدام به خرید توصیه میگردد؛ مقاله “دستگاه فلزیاب تصویری” را مطالعه کنید و انواع آن را بشناسید.

در ادامه…

موبایل شما و برنامه فلزیاب موبایلی GATE برای رسیدن به رویا هایتان کافیست از سنسور MAGNETIC_FIELD این گنج یاب قدرتمند و پیشرفته برای بالا بردن کیفیت امواج دریافتی در این برنامه به کار برده شده است و شما میتوانید تصاویر محیط مورد کاوش را در گوشی خود به صورت طیف رنگی مختلف و یا به صورت زنده از طریق دوربین گوشی مشاهده کنید. فرقی نمیکند که از چه گوشی ای استفاده میکنید ، این نرم افزار توانایی نصب بر روی انواع

سیستم عامل های مختلف اندروید را دارد.

تبدیل گوشی به طلایاب

ویژگی های تشخیص نقره، طلا، پلاتین، آثار و سایر مواد مغناطیسی، تشخیص سیم های الکتریکی، حالت ارتعاش، عملکرد چراغ قوه در تمام دستگاه های اندروید، حساسیت قابل تنظیم برای هر تلفن همراه دارد. اطمینان حاصل کنید که تلفن همراه خود را از مواردی که دارای قطعات فلزی یا دکمه های مغناطیسی هستند را بیرون بیاورید. با رادار ارواح موجود در نرم افزار ، رادار UFO، و دیگر برنامه های کاربردی فلزیاب فعالیت خود را نشان می دهند. که با صدای که همراه با رادار نمایش داده می شود طلای مورد نظر شما را کشف می کند.

بهترین طلا یاب گوشی

نرم افزار Top Detector Metal: دارای رابط بسیار ابتکاری و کاربر پسند است. سیگنال ها و میدان مغناطیسی فلز را از فاصله ۳۰ سانتی متری تشخیص می دهد. به عنوان ابزاری برای پیدا کردن کلید یا سیم برق و اسکنر بدنی ( بازرسی بدنی برای پیدا کردن اشیا ) استفاده می شود. دقت این نرم افزار به حسگر مغناطیسی گوشی هوشمند شما بستگی دارد.

قویترین فلزیاب اندروید

برای تبدیل موبایل به فلزیاب یا طلایاب قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که این قابلیت را در تلفن همراه شما ایجاد می کند. نرم افزار Smart Compass Pro (Metal Detector) یک اپ اندرویدی است که با کمک خاصیت مغناطیس سنج تلفن های هوشمند، آنها را به یک فلزیاب همراه تبدیل می کند. این برنامه در یافتن وسایل گمشده ی فلزی مانند کلید در فضای آزاد بسیار مفید است ، اما از این برنامه انتظار نداشته باشید مانند فلزیاب های حرفه ای و گران فلزیاب و گنج یاب عمل کند. این نرم افزار بر روی تلفن های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل نصب است.

اسکن زمین برای گنج با گوشی

اسکنر های موبایلی در واقع یک مدل پیشرفته و کوچک از دستگاه های اسکنر می باشند. که باعث شده اند تا کاوشگران برای اسکن زمین به فلزیاب های معمولی نیازی نداشته باشند، از طرف دیگر در هنگام کاوش شما به لپ تاپ یا هر سیستم کامپیوتری دیگری نیز نیازی نخواهید داشت. اسکنر های موبایلی بسیار کم حجم و کوچک هستند؛ به همین دلیل نیز می توانید در هر جایی از آن ها استفاده کنید.

فلزیاب تصویری با گوشی

فلزیاب اسکنر موبایلی موبی فیوچر یک اسکنر فوق پیشرفته و حرفه ای می باشد که برای کاوش با آن نیازی به لپتاپ یا دیگر وسایل حجیم و سنگین نیست. فلزیاب موبی فیوچر یک اسکنر فوق پیشرفته و حرفه ای می باشد که برای کاوش با آن نیازی به لپتاپ یا دیگر وسایل حجیم و سنگین نیست. این اسکنر در ۴ مدل مختلف به بازار عرضه شده است که شامل Mobi Future R , Mobi Future Q , Mobi Future S  و Mobi Future T می باشد. موبی فیوچر دارای قابلیت لایو اسکن و لایو ویدیو می باشد و تفاوت هر یک از این مدل ها در سنسور بکار رفته در آن ها می باشد.

بهترین برنامه طلا یاب برای اندروید

اندروید خود را تبدیل به یک دستگاه ردیاب فلز کنید. با Metal Detector می توانید انواع فلز و امواج مغناطیسی را پیدا کنید. این برنامه میدان مغناطیسی را با استفاده از حسگر موجود در گوشی، اندازه می گیرد. سطح میدان مغناطیسی در طبیعت، برابر با ۴۹μT یا ۴۹۰mG است. چنانچه به فلز نزدیک شوید، قدرت میدان افزایش می یابد. برای خرید فلزیاب و ارتقا گنج یاب می توانید با شرکت آسیامدرن در ارتباط باشید.

نمایندگی فلزیاب شرکت گلد اسمیت

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت گلد اسمیت دارای زمین تست می باشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید به موارد زیر توجه نمایید:

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

فلزیاب تصویری گوشی

یکی از با دقت ترین فلزیاب های تصویری موجود دربین اپلیکشن های موبایلی است. تست های مختلف صورت گرفته بر روی این اپلیکشن سبب شده است تا با کمترین میزان خطا و اشتباه و در انواع محیط های کاوش تفکیک را انجام دهد. ‏نرم افزاری جامع وکامل گنج یابی و فلزیابی هوشمند تصویری برای اولین بار در ایران برای سیستم عامل اندروید امکانات فلزیاب تصویری:

شرکت گلد اسمیت 09121611094
شرکت گلد اسمیت 09121611094

1-جستجوی فلز واشیای مدفون همراه با نمایش تصویر که ازطریق دوربین گوشی صورت می گیرد

2- توانایی تشخیص فلزات و اهداف در عمق زیاد تا 10 تشخیص فلزات را از یکدیگر بنابر جدول وی دی ای اسکال

3-صفحه نمایش دیجیتالی فارسی

4-قابلیت ثبت منطقه مغناطیسی قطع وفعال کردن الارم هشدار تشخیص سیم های موجود در دیوار

5- نمایش جهات وعمق X و Y مجهز به چراغ هوشمند سنسور دار که با کاهش نور محیط به صورت اوتوماتیک روشن وکاوش گری را تسریع می بخشد.

فلزیاب تصویری گوشی

دارای قطب نمای حرفه ایی تصویری دارای هشدار جهت شمال دارای بخش نقشه خوانی-فلاشر هوشمند -قطب نما- فلزیاب تصویری- بخش نماد ونشانه ها -بخش سمبل شناسی-بخش علامت شناسی-بخش سکه شناسی تشخیص سکه – بخش تله شناسی درگنج یابی- سنگ شناسی – تفسیر خط درفینه یابی.

متداول ترین نوع فلزیاب ها آنها به گونه ای طراحی شده اند که بسیار حساس هستند و می توانند قطعات کوچک فلزی را که در عمق زمین یا حتی در دیوارها مدفون شده اند را تشخیص دهند. آنها با استفاده از سیگنال های الکتریکی پالسی با فرکانس پایین برای القای میدان مغناطیسی کار می کنند. هنگامی که یک جسم فلزی نزدیک است، میدان مغناطیسی تغییر می کند و این توسط آشکارساز حساس تشخیص داده می شود.

برای کارهای باستان شناسی، فلزیاب ابزار ارزشمندی است که به محققان اجازه می دهد آثار تاریخی مهمی را که در زیر زمین مدفون شده اند، بیابند. آنها همچنین توسط جویندگان گنج آماتور که به دنبال آثار یا سکه هایی هستند که ممکن است در زیر زمین دفن شوند، استفاده می شوند.

فلزیاب وسیله ای است که برای تشخیص اجسام فلزی مدفون در زیر زمین یا در دیوارها استفاده می شود و از اوایل قرن نوزدهم وجود داشته است. این دستگاه از ترکیبی منحصر به فرد از یک میدان الکترونیکی و یک آشکارساز حساس استفاده می کند که می تواند اجسام فلزی را، معمولاً از فاصله 10 متری یا بیشتر، تشخیص دهد.

اصل کار یک فلزیاب بسیار ساده است. دو بخش وجود دارد، یک میدان الکتریکی قابل تنظیم و یک آشکارساز الکترونیکی حساس. میدان الکتریکی قابل تنظیم یک میدان مغناطیسی در اطراف آشکارساز ایجاد می کند که می تواند اجسام فلزی را تشخیص دهد. هنگامی که اجسام فلزی به این میدان نزدیک می شوند، سیگنالی تولید می کند که توسط آشکارساز حساس قابل تشخیص است.

**میتوانید برای مشاهده کاتالوگ فلزیاب و اطلاع از قیمت دقیق فلزیاب ها >> اینجا << کلیک کنید.**

ابتدایی ترین نوع فلزیاب از یک نوسان ساز تشکیل شده است که موجودی را تولید می کند که از طریق یک سیم پیچ جستجو منتقل می شود. این سیم پیچ جستجو مانند یک آنتن عمل می کند که هر جسم فلزی را در مجاورت خود می گیرد. هنگامی که یک جسم فلزی شناسایی می شود، یک سیگنال الکترونیکی به نوسانگر ارسال می شود که سپس سیگنالی را تولید می کند که مطابق با اندازه و شکل جسم است. سپس این سیگنال بر روی واحد نمایشگر فلزیاب نمایش داده می شود.

مزایای فلزیاب بسیار زیاد است. آنها را می توان برای شناسایی ایمن اشیاء فلزی مدفون بدون آسیب رساندن به اموال اطراف یا ایجاد مزاحمت برای اکوسیستم طبیعی استفاده کرد. این آنها را به ابزاری حیاتی برای باستان شناسان و مورخان تبدیل می کند که نیاز به کشف آثار باستانی بدون آسیب رساندن به آنها دارند. فلزیاب ها همچنین می توانند توسط افسران پلیس برای یافتن اقلام مخفی مانند اسلحه یا مواد مخدر استفاده شوند و امنیت عمومی را افزایش دهند.

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

فلزیاب تصویری گوشی

توجه:استفاده از دستگاه های گنج یابی در برخی مناطق ممکن است محدود یا ممنوع باشد. قبل از استفاده از فلزیاب،حتما قوانین و مقررات محلی را بررسی کنید.به یاد داشته باشید که کاوش با فلزیاب بدون مجوز، جرم محسوب می شود. امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشد!

هرآنچه که باید درباره فلزیاب، گنج یاب و طلایاب بدانید..

قبل از اقدام به خرید هر نوع دستگاه گنج یاب و طلایابی پیشنهاد میکنیم از صفحه مرتبط

» خرید فلزیاب « ما در سایت و نمایندگی معتبر گلد اسمیت دیدن کنید.

اینستاگرام گلد اسمیت

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با کارشناسان ما