شرکت گلد اسمیت نمایندگی خرید و فروش دستگاههای گنجیاب و طلایاب
تلفن تماس

0912-1611094

آدرس

ایران، تهران، بزرگراه شهید متوسلیان

قیمت دستگاه گنج یاب روورسی 2 شرکت گلد اسمیت 09121611094

دستگاه گنج یاب روور سی ۲

سرفصل مطالب

بررسی دستگاه گنج یاب روور سی ۲

دستگاه گنج یاب روور سی ۲ گنج یاب روور سی ۲ شرکت اوکی ام آلمان بوده از پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا در سخت این فلزیاب تصویری استفاده شده که توانسته اند دو  روور سی و جیوالکتریکال را با هم مخلوط کرده تا اپراتور بتواند بهترین جواب ممکنه را از آن دریافت نمایید .

اگر قصد خرید فلزیاب را دارید کاتالوگ قیمت فلزیاب و انواع آنها را با بررسی کامل میتوانید مشاهده نمایید:

قیمت فلزیاب
قیمت فلزیاب

مشخصات گنج یاب اسکنر روور سی ۲

  1. نور پس زمینه صفحه نمایش برای جستجو در شب
  2. دستگاه گنج یاب دارای یک کیف محافظ در برابر ضربه و ضد آب
  3. هدفون استریو بی سیم قوی
  4. حافظه داخلی ۲۵۶ مگابایت برای ذخیره اسکن ها
  5. قابلیت انتقال تصاویر به کامپیوتر از طریق بلوتوث
  6. تفکیک فلزهای ارزشمند و آشغال توسط سوپر سنسور
  7. اسکن و تصویر برداری سه بعدی از زمین
  8. عمق کاوش ۱۲ متر

به یاد داشته باشید که هر دستگاه گنج‌یاب نیاز به تمرین و تجربه دارد و با گذشت زمان، مهارت‌های شما در استفاده از آن بهبود خواهد یافت.

دستگاه گنج یاب روور سی ۲
دستگاه گنج یاب روور سی ۲

دستگاه روور سی ۲ گنج یاب حرفه ای او کی ام آلمان

گنج یاب  دارای سیستم پالس های الکترومغناطیسی میباشد و علاوه بر اینکه در زمینه کاوش طلا و جواهرات بسیار قوی عمل می کند می توانند عوارض طبیعی خاک و ناهنجاری های زیززمینی مانند گسل ها زمین وغارها و تونل ها و حفره های زیر زمینی را شناسایی کند.

منوی این دستگاه بسیار ساده و قابل فهم است و افرادی که برای اولین بار با این دستگاه کار میکنند می توانند به راحتی با آن کارکنند.دستگاه روور سی۲ دارای چن برنامه کاربری از پیش تنظیم شده زیر میباشد:

  • حالت کاربری مغناطیس سنج (Magnetometer):در این حالت سیگنال های صوتی هدف را معلوم می کنند.
  • حالت کاربری حفره یاب(Cave finder): این حالت حفره ها و فضاهای خالی زیر زمینی را مشخص میکند.
  • حالت کاربری اسکن زمین(Ground Scan): این حالت تصویری از گرافیک زمین را مشخص میکند و داده ها برای تحلیل سه بعدی در حافظه دستگاه ذخیره می شود.

بله، من با دستگاه گنج‌یاب روور (Rover C) آشنا هستم. دستگاه‌های گنج‌یاب یا دتکتورهای فلزی به دستگاه‌های الکترونیکی تحت عنوان گنج‌یاب یا مترهای فلزی اطلاق می‌شود که برای شناسایی و تشخیص اشیاء فلزی در زمین به کار می‌روند. این اشیاء ممکن است شامل سکه‌ها، جواهرات، طلا، آثار باستانی و سایر اجسام فلزی باشند.

مدل Rover C یکی از محصولات شرکت OKM است که به عنوان یک گنج‌یاب و تجهیزات آرایشگاهی طراحی شده است. این دستگاه دارای تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای مانند تصویربرداری سه‌بعدی و نقشه‌برداری فلزات است. همچنین قابلیت تشخیص انواع فلزات و شناسایی عمق آنها را نیز دارد.

برای استفاده از دستگاه گنج‌یاب روور C، باید دقیقاً به دفترچه راهنمای استفاده از دستگاه توجه کنید و دستورالعمل‌های مربوط به تنظیمات و استفاده از ویژگی‌های مختلف آن را دنبال کنید. همچنین ممکن است بهتر باشد از نحوه صحیح نگهداری و کالیبره کردن دستگاه اطلاعات کسب کنید تا عملکرد بهینه داشته باشد.

حالت کاربری تفکیک فلزها

در این حالت فلزها را از نظر با ارزش و بی ارزش بودن مشخص می کند، دستگاه ROVER C II دارای یک سنسور با رزولشن بالا به نام سوپر سنسور میباشد این ویژگی سبب شده که کاوشگران از نقاط مختلف زمین و حفره های زیر زمینی به صورت دقیق در عمق های زمین اسکن گرفته و در کوتاهترین زمان ممکنهبه جواب لازم برسند و می توانید با ترکیب کردن سوپر سنسور با برنامه حرفه ای VISUALIZER 3D از نقاط مختلف با کیفیت بالا تصویر برداری کنید و طلاها و اشیای گرانبها و حفره ها را مشخص کرد و با استفاده از بلوتوث داده ها و اطلاعات را به کامپیوتر منزل انتقال دهید و به تحلیل و آنالیز اسکن های ذخیره شده بپردازید و اشیای مشکوک را در عمق زمین شناسایی کنید.

دستگاه گنج یاب روور سی ۲
دستگاه گنج یاب روور سی ۲

درباره ما: شرکت گلد اسمیت با بیش از 25 سال سابقه(حدودا 3 دهه)، یکی از قدیمی ترین تولید کننده ها و همچنین وارد کننده های انواع طلایاب ها، ردیاب ها، فلزیاب ها، معدن یاب ها، اسکنر ها و… در تهران و ایران میباشد، این نمایندگی معتبر فروش فلزیاب، در سراسر ایران از جمله تهران و شیراز و.. داری شعبه های مختلفی برای ارائه خدمات خود میباشد،هدف اصلی شرکت گلد اسمیت تنوع بالا در کنار کیفیت بالای محصولات و خدمات مرتبط با گنج یاب ها و فلزیاب ها است.

تلگرام گلد اسمیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


تماس با کارشناسان ما