• تهران - منطقه ولیعصر جنوبی
  • 0912-1611094

اسکنر فلزیاب لوکاتورز

اسکنر فلزیاب لوکاتورز

اسکنر فلزیاب لوکاتورز

اسکنر لوکاتورز

اسکنر فلزیاب لوکاتورز یا با نام اسکنر فلزیاب لوکاتورز آر ایکس سوپر اسکنر سه بعدی لوکاتورز آر ایکس LOCATORS RX نسل جدید از اسکنر های زمین شناسی میباشد.

اسکنر فلزیاب لوکاتورز  از دو سنسور FGM بهرمند است

با خرید فلزیاب اسکنر مدل RX از معدود اسکنر هایی می باشد که بدون سیم و با باطری لیتیومی اصلی با

کارکرد ۱۲ ساعت بی وقفه میباشد.

این فلزیاب برای موقعیت سنجی فلزات گرانبها, دفینه ها, جواهرات و….مورد استفاده کاربران

قرار میگیرد.و با داشتن قابلیت استفاده از نرم افزارهای سه بعدی و همچنین دقت بالای خود میتواند

تمامی مواد و اجسام را که دیگر دستگاه ها قادر به نشان دادن آن نیستند برای اپراتور نمایان

سازد.

ویژگی سه بعدی بودن آن باعث میشود تا اطلاعات زیادی در رابطه به اهداف در اختیار

شخص قرار بگیرد .

اطلاعاتی مانند اندازه ابعاد,جنس و عمق هدف و موقعیت دقیق سانتی متری اجسام یا حفره را به اپوراتور میدهد.

اولین شکل فلزیاب در قرن نوزدهم توسط الکساندر گراهام بل اختراع شد و عمدتاً برای یافتن اقلام فلزی در آب مورد استفاده قرار گرفت. با این حال، فلزیاب های مدرن پیچیده تر هستند و برای طیف وسیعی از اهداف از جمله پیشگیری از جرم، اکتشاف، کاربردهای نظامی و تحقیقات علمی استفاده می شوند.

فلزیاب ها با استفاده از القای الکترومغناطیسی برای تشخیص وجود فلز کار می کنند. این فرآیند شبیه به روشی است که یک ژنراتور AC ساده کار می کند – یک سیم پیچ یک میدان الکترومغناطیسی را تشکیل می دهد که سپس برای تشخیص فلز استفاده می شود. مدارهای الکترونیکی در فلزیاب سپس سیگنال را پردازش می کنند تا وجود فلز در نزدیکی آن را تعیین کنند.

اما مطمئن شوید که فلزیاب را انتخاب کنید که برای شما و نیازهای خاص شما بهترین است. برای بسیاری از مردم ، یک فلزیاب ابزاری ضروری برای فعالیت‌های خارج از منزل است که مطمئناً برای سال‌های آینده خوشحال و شگفت‌زده خواهد شد.

اسکنر فلزیاب لوکاتورز
اسکنر فلزیاب لوکاتورز

مشخصات سوپر اسکنر لوکاتورز آر ایکس

  • قدرت اسکن فلزیاب لوکاتورز با عمق ۱۵ متر برای نمایش حفره و اتاقک و ۱۲ متر برای
  • انواع فلزات که دارای قدرت تفکیک فلزیات با ارزش از بی ارزش میباشد
  •  لایه های زمین به طور دقیق و کامل را نمایش میدهد
  • نمایش لایه های دست خورده زمین
  • نمایش دقیق حفره و اتاقک به وضوح
  • اسکنر لوکاتورز با برد قوی بلوتوث ۲۰ متری

فلزیاب یک ابزار مفید و همه کاره است که در تنظیمات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از بررسی های ایمنی و غربالگری های امنیتی گرفته تا فعالیت های تفریحی، یک فلزیاب می تواند به شناسایی وجود مواد فلزی کمک کند. انجام اقدامات احتیاطی ایمنی و پیروی از دستورالعمل های سازنده می تواند به اطمینان از ایمنی و دقت فلزیاب کمک کند. فلزیاب‌ها می‌توانند به بهبود امنیت کمک کنند، فعالیت‌های تفریحی را لذت‌بخش‌تر کنند و بازرسی‌های صنعتی را دقیق‌تر کنند، بنابراین در صورت نیاز به شناسایی فلز، ابزاری هستند که ارزش آن را دارد.

فلزیاب ها ابزاری فوق العاده برای جویندگان گنج، گنجیاب‌ها روشی موثر برای شناسایی اشیاء فلزی پنهان هستند. فلزیاب ها در دو نوع اصلی وجود دارند، ردیاب های دستی و ردیاب های عبوری، که به کاربران اجازه می دهد نوع آشکارساز را انتخاب کنند که به بهترین وجه با نیازهای خاص خود مطابقت دارد. استفاده از فلزیاب ها آسان است و نسبتاً مقرون به صرفه هستند و آنها را به ابزاری ارزشمند در کاربردهای مختلف تبدیل می کند.

سخن پایانی

به طور خلاصه، فلزیاب ها ابزار الکترونیکی مفیدی هستند که می توانند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرند. علاقه مندان به فلزیاب می توانند از آنها برای یافتن وسایل گم شده و کشف محیط محلی خود استفاده کنند. سیستم های امنیتی فلزیاب را می توان برای جلوگیری از جرم و محافظت از مردم از آسیب استفاده کرد

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر