• تهران - منطقه ولیعصر جنوبی
  • 0912-1611094

گنج یاب Garrett ACE Apex

گنج یاب Garrett ACE Apex

گنج یاب Garrett ACE Apex

معرفی فلزیاب گرت

طلایاب و گنج یاب Garrett ACE Apex ساخت شرکت Garrett ایالات متحده آمریکا است. با خرید فلزیاب گرت که این مدل دستگاه یک فلزیاب چند فرکانسی عالی برای اپراتورهای مبتدی است.

عملکرد چند فرکانسی این دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که یکی از چهار فرکانس مختلف یا دو حالت تمام فرکانس را انتخاب کند، یکی برای جستجوی زمینی و دیگری تنظیم خاص برای جستجو در سواحل آب شور. با کویل ضد آب و جعبه کنترل ضد باران، می توانید آن را در هر شرایط آب و هوایی برای جستجو استفاده کنید.

دو حالت جداگانه به شما امکان می دهد:

جستجوی خود را تنها برای یک هدف محدود کنید. برای مثال در آمریکا می توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که فقط به یک سکه حساس باشد.

عمق فلزیاب گرت اپکس

گنجیاب Garrett Ace Apex دارای هشت تغییر فرکانس مستقل یا کانال برای هر تک و چند فرکانس است. این ۴۸ تنظیم فرکانس مختلف به Apex توانایی بیشتری برای کاوش در کنار سایر فلزیاب ها در مکان های دارای نویز و فرکانس مزاحم داده است.

توجه: فرکانسهای پایین عموماً در اهداف بزرگتر و رسانا تر پیشرفت می کنند (به عنوان مثال ، سکه های نقره ای بزرگ). فرکانسهای بالاتر به طور کلی قابلیت شناسایی بهتر در اهداف کوچکتر و کمتر هدایت کننده را ارائه می دهند (به عنوان مثال ، سکه های نقره ای چکش ، ناگت های طلا)

گنج یاب Garrett ACE Apex
گنج یاب Garrett ACE Apex

تکنولوژی‌ گنج یاب Garrett ACE Apex در تشخیص فلزات نادر

استفاده از سنسورهای الکترونیکی: از سنسورهای الکترونیکی با قابلیت تشخیص فلزات نادر در محیط‌های مختلف استفاده می‌شود. این سنسورها معمولاً بر اساس اصول الکترومغناطیسی یا تغییرات مقاومت الکتریکی که به علت حضور فلزات نادر ایجاد می‌شود، عمل می‌کنند.

استفاده از تکنولوژی لیزری: تکنولوژی لیزری نیز به عنوان یکی از روش‌های تشخیص فلزات نادر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این تکنولوژی معمولاً بر اساس اندازه‌گیری تغییرات در بازتاب نور از سطح فلزات متفاوت است.

طیف‌سنجی: تحلیل طیف نوری یا امواج الکترومغناطیسی که توسط فلزات نادر ایجاد می‌شود، به عنوان یکی دیگر از روش‌های تشخیص این فلزات استفاده می‌شود. طیف‌سنجی به محققان امکان می‌دهد تا فلزات را با دقت بسیار بالا تفکیک کنند.

ویژگی های بارز :

کویل جستجو: سیم پیچ ۶ اینچ در ۱۱ اینچ Viper DD

هدفون: افزودنی اختیاری هدفون MS-3 (مجهز به جک هدفون ۱/۸ اینچی)

ساختار: غیر ضد آب

گارانتی: ۲ سال گارانتی محدود ( نا معتبر در ایران)

فناوری Z-Lynk: قابلیت بی سیم با تاخیر کم (تا ۶ برابر سریعتر از بلوتوث)

باتری لیتیوم یونی داخلی: دستگاه با شارژ کامل تقریباً ۱۵ ساعت دوام می آورد، بسته به تنظیمات متفاوت است.

IRON AUDIO: ویژگی منحصر به فرد Garrett به شناسایی صحیح اجسام آهنی پیچیده مانند درب بطری کمک می کند.

گنج یاب Garrett ACE Apex  به عنوان ابزارهای حیاتی در کشف فلزات زیرزمینی استفاده می‌شوند. با این حال، عملکرد این دستگاه‌ها تحت تأثیر عوامل گوناگونی قرار می‌گیرد. در این مطلب، به بررسی عواملی که ممکن است توانایی عملکرد یک فلزیاب را تحت تأثیر قرار دهند و راهکارهای ممکن برای مقابله با این چالش‌ها خواهیم پرداخت.

قیمت فلزیاب گرت اپکس

قیمت دستگاه فلزیاب گرت اپکس با توجه به تغییر نرخ ارزها متفاوت میباشد، درنهایت توصیه ما برای شما این است که حتما از شرکت معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید.

یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب گلد اسمیت است که دارای۲۵ سال سابقه فروش میباشد. از خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت، زمین تست، خدمات پس از فروش و گارانتی معتبراشاره  کرد برای اطلاع از قیمت این فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید.

توانایی عملکرد یک فلزیاب تحت تأثیر عوامل متعددی است. برای بهینه سازی عملکرد، نیاز به درک کامل از شرایط زمینه‌ای و محیطی، تجربه کاربران و فناوری‌های جدید داریم. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و توسعه مداوم تکنولوژی می‌تواند در بهبود توانایی کشف فلزیاب‌ها و مقابله با چالش‌ها کمک کند.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر