• تهران - منطقه ولیعصر جنوبی
  • 0912-1611094

فلزیاب های پین پوینتر

فلزیاب های پین پوینتر

فلزیاب های پین پوینتر

فلزیاب های پین پوینتر

کارایی اصلی فلزیاب پین پوینتر کشف دقیق هدف شما کاربران گرامی می باشد. فلزیاب  پین پوینتر  معمولا پس از تعیین  موقعیت هدف شما در زیر زمین مورد استفاده قرار میگیرد. فلزیاب پین پویتر با  اندازه کوچک  و برد تشخیص  بالا  به راحتی میتواند هدف شما را کشف و شناسایی کند. بنابراین وظیفه اصلی دستگاه پینپوینتر ، کشف و شناسایی دقیق هدف  می باشد این فلزیاب محوطه شما را برایتان تخمین می زند و میتوانید محل دقیق را با دقت بیشتری تعیین کنید.

 

فلزیاب های پین پوینترشرکت گلد اسمیت 09121611094
فلزیاب های پین پوینتر
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094

 

محل هدف فلزی مدفون

استفاده کردن از پین پوینتر در حین حفاری بسیار مهم است و در حذف زرات اضافی به شما کمک شایانی میکند به عنوان مثال امکان دارد هدف شما بسیار کوچک باشد و احتمال این که  بدون دیدن هدف آن را در خاک از بین ببریم نیز هست. فایده اصلی این دستگاه این است که به کاوشگر این امکان را میدهد که اشیاء دفن شده را با دقت بیشتری پیدا کند. استفاده از این فرآیند اضافی نیست که بی فایده باشد یا مستلزم هزینه های اضافی باشد که کاوشگر نمی خواهد آن را خرج کند. این یک ابزار بسیار مهم برای هر جستجوگر حرفه ای و شکارچی گنج است زیرا باعث صرفه جویی در وقت و هزینه  او نیزمی شود. اکثر دستگاه های دقیق ارزان قیمت هستند و امکان دریافت کالا وجود دارد بنا براین توصیه می شود یک دستگاه Pinpoint خریداری کنید.

 

فلزیاب های پین پوینتر

نکات دقیق برای فلزیاب

اکثر سازندگان فلزیاب مانند Minelab، Garrett یا Nokta-Makro دستگاه های Pinpointer را ارائه می دهند. به عنوان یک گزینه خرید اضافی با فلزیاب های معمولی خود که مطابق با فناوری الکترومغناطیسی کار می کنند. گاهی اوقات این شرکت ها و یا توزیع کنندگان آنها این دستگاه ها را به عنوان هدیه در صورت خرید معین ارائه می کنند.

 

فلزیاب های پین پوینترشرکت گلد اسمیت 09121611094
فلزیاب های پین پوینتر
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094

 

فلزیاب با پین پوینتر

برخی  از فلزیاب ها  نیز میتوانند مکان یابی دقیق را داشته باشند زیرا این ویژگی در فلزیاب به عنوان یک گزینه خاص  به حساب می اید. به عنوان مثال، یک حالت تشخیص خاص وجود دارد که از طریق دکمه مخصوص فعال می شود. impact Pro دارای عملکرد Pinpointer از طریق حالت pinpoint است که یک حالت غیر حرکتی است،هنگامی که سیم پیچ جستجو روی هدف ثابت نگه داشته می شود، دستگاه همچنان به دادن سیگنال ادامه می دهد. و در این حالت تعادل زمین باید به درستی انجام شود تا از تعیین دقیق اطمینان کافی را داشته باشید. در حالت نقطه نقطه، با نزدیک شدن به سیم پیچ جستجو، صدای سیگنال در زیر و بم و حجم افزایش می یابد در این حالت، دستگاه تبعیض قائل نمی شود و شناسه های هدف را نمی دهد. اگر دستگاه داخل باشد.در حالت ارتعاش، با نزدیک شدن به مرکز هدف، سرعت ارتعاش افزایش می یابد. بهترین فلزیاب برای کاربران محسوب می شود این فلزیاب بهترین نقطه زن در بازار از تولید کنندگان فلزیاب  برتری دارد .

 

ویژگی های کلیدی:
  • زنگ هشدار گم شده پینپوینت
  • قابلیت خاموش شدن خودکار
  • تنظیم خودکار
  • قابلیت تنظیم مجدد سریعتر
  • ضد آب و هوا، ضد پاشش آب (IP 66)
  • دارای چراغ LED
  • باتری 9 ولت و غلاف کمربند بافته شده همراه است
  • کنترل حساسیت
  • ضد آب (IP 67)
  • نوک تشخیص 360 درجه
  • 4 گزینه هشدار صوتی و لرزش
  • بدنه سخت قابل تعویض
  • حاوی چراغ LED

 

فلزیاب های پین پوینترشرکت گلد اسمیت 09121611094
فلزیاب های پین پوینتر
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094

 

بهترین دستگاه تشخیص فلز؟

ما می توانیم دستگاه Pulse Dive را توصیه کنیم که بهترین دستگاه پین ​​پوینتر تا کنون است. به دلیل ویژگی های حرفه ای آن که فراتر از بقیه دستگاه ها است. جایی که دستگاه به عنوان یک دستگاه بین یک پینپوینت معمولی و به عنوان یک فلزیاب r کار می کند زیر آب، زیرا تا عمق 60 متری زیر آب قابل استفاده است. این دستگاه همچنین دارای محدوده تشخیص بزرگتر است که می تواند به 60-80 سانتی متر یا بیشتر برسد به لطف سیم پیچ جستجوی بزرگی که می توان روی آن نصب کرد.

 

فلزیاب پین پوینتر چیست؟

این یک دستگاه دستی با اندازه کوچک برای تشخیص اجسام فلزی نزدیک در نزدیکی است و میدان محدود است و در طول فرآیند حفاری برای تعیین مکان هدف استفاده می شود به طور دقیق تر پس از تعیین محل اولیه آن توسط یک فلزیاب چگونه از فلزیاب پین پوینت استفاده کنیم؟ فقط دکمه روشن روی دستگاه را فشار دهید و دستگاه را با دست خود نزدیک محل حفاری حرکت دهید تا زمانی که صدای زنگ دستگاه را می شنوید که به شما می گوید یک هدف فلزی بسیار نزدیک وجود دارد.

 

فلزیاب های پین پوینترشرکت گلد اسمیت 09121611094
فلزیاب های پین پوینتر
فروش فلزیاب و طلایاب در شرکت گلد اسمیت 09121611094

 

یک دستگاه آشکارساز فلزی چگونه کار می کند؟

دستگاه دقیق بر اساس همان اصل فلزیاب الکترومغناطیسی است با توجه به فناوری VLF با فرکانس بسیار پایین، همانطور که دستگاه تولید می کند یک میدان الکترومغناطیسی با دامنه محدود و این میدان با یک هدف فلزی تلاقی می کند مانند یک سکه، این تداخل یک میدان مغناطیسی منعکس شده ایجاد می کند که به الکترومغناطیسی تبدیل می شود سیگنال هایی که در مدار الکترونیکی دستگاه از طریق بلندگوی داخلی به سیگنال صوتی تبدیل می شوند.

 

نمایندگی فلزیاب شرکت گلد اسمیت :

فروش فلزیاب های اورجینال ، با ضمانت اصالت دستگاه برای اطمینان شما شرکت گلد اسمیت دارای زمین تست میباشد،برای تست دستگاه مورد نظر قبل خرید

  1. دارای گارانتی برای تمامی دستگاها
  2. تعمیرات و ارتقا انواع دستگاها
  3. آموزش صفر تا صد فلزیاب مورد نظر شما

 

نتیجه گیری

در آخر توصیه ما برای شما عزیزان این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید تا ازخدمات پس از فروش و گارانتی بهره ببرید یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت فروش فلزیاب شرکت گلد اسمیت است که دارای 25سال سابقه فروش میباشداز خصوصیات این شرکت میتوان به دفتر و جای ثابت،زمین تست،خدمات پس از فروش و گارانتی معتبر اشاره کرد. برای اطلاع از قیمت فلزیاب و یا دستگاه های دیگر میتوانید به صفحه ما مراجعه کنید. برای اطلاعات بیشتر راجب دستگاه و شرایط خرید به سایت گلد اسمیت مراجعه کنید و یا با شماره 09121611094 تماس بگیرید و با مهندسین شرکت گلد اسمیت در ارتباط باشید.

 

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر